Foto Rode Draad

De kracht van je verhaal

Er zit een enorme rijkdom aan verhalen in het familiegedachtegoed verankerd. Ik help je deze verhalen optimaal in te zetten, door de rode draad in kaart te brengen. Dit geeft stof tot nadenken. Met als resultaat nieuwe inzichten & bewustzijn voor een gezonde, duurzame en welvarende toekomst van familiebedrijven.

Logo IMP verhaal

Wat levert het op?

☼ Samenhang en vooruitblik ☼ Je leert je mogelijkheden kennen ☼ Je creëert vanuit je kern ☼ Je gaat keuzes maken ☼ Bewuste piketpalen slaan naar de toekomst ☼ Je gebruikt je unieke kracht ☼ Je communicatie wordt effectiever ☼ Je oefent invloed uit op je omgeving ☼ Je blijft de concurrentie voor

De rode draad in het familiegedachtegoed

Vaak zie je in familiebedrijven dat na de 2e generatie de doelstelling vervaagt en dat er zoveel anders moet, dat het bedrijf zijn identiteit verliest en daarmee de reden van het bestaan. Als je de koppeling tussen vroeger en de toekomst weet te maken heb je een ijzersterk instrument in handen. Stilstaan bij de reden van het bestaan en de toegevoegde waarde van elke generatie brengt bewustzijn van wie je bent en wat je uniek maakt. Het helpt je bij strategisch inzicht en een helder toekomstbeeld. De opvolgende generatie dient te bedenken hoe het gedachtegoed relevant gehouden moet worden voor de toekomst, zonder verandering uit de weg te gaan. Dat begint bij de vraag wat betekent het familiegedachtegoed voor ons?    

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Ondernemerschap kan inspirerender. Een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij geeft energie en versterkt het onderscheidend vermogen. Vaak wordt er binnen familiebedrijven al heel veel gedaan wat circulair, duurzaam of sociaal genoemd kan worden. Dit zit in het DNA van de familie en het bedrijf. Mijn voelsprieten staan hiervoor open wanneer we teruggaan in het familiegedachtegoed. Ik borduur hier graag op voort en draag zo bij aan je maatschappelijke impact.

Wil je hierover verder praten?

Wil jij ook je familiegedachtegoed relevant houden voor toekomstige generaties? Stuur me dan een bericht via het 'contactformulier'. Bellen of mailen kan natuurlijk ook.

Foto Rode Draad

De kracht van je verhaal

Er zit een enorme rijkdom aan verhalen in het familiegedachtegoed verankerd. Ik help je deze verhalen optimaal in te zetten, door de rode draad in kaart te brengen. Dit geeft stof tot nadenken. Met als resultaat nieuwe inzichten & bewustzijn voor een gezonde, duurzame en welvarende toekomst van familiebedrijven.

Logo IMP verhaal

Wat levert het op?

☼ Samenhang en vooruitblik ☼ Je leert je mogelijkheden kennen ☼ Je creëert vanuit je kern ☼ Je gaat keuzes maken ☼ Bewuste piketpalen slaan naar de toekomst ☼ Je gebruikt je unieke kracht ☼ Je communicatie wordt effectiever ☼ Je oefent invloed uit op je omgeving ☼ Je blijft de concurrentie voor

De rode draad in het familiegedachtegoed

Vaak zie je in familiebedrijven dat na de 2e generatie de doelstelling vervaagt en dat er zoveel anders moet, dat het bedrijf zijn identiteit verliest en daarmee de reden van het bestaan. Als je de koppeling tussen vroeger en de toekomst weet te maken heb je een ijzersterk instrument in handen. Stilstaan bij de reden van het bestaan en de toegevoegde waarde van elke generatie brengt bewustzijn van wie je bent en wat je uniek maakt. Het helpt je bij strategisch inzicht en een helder toekomstbeeld. De opvolgende generatie dient te bedenken hoe het gedachtegoed relevant gehouden moet worden voor de toekomst, zonder verandering uit de weg te gaan. Dat begint bij de vraag wat betekent het familiegedachtegoed voor ons?    

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Ondernemerschap kan inspirerender. Een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij geeft energie en versterkt het onderscheidend vermogen. Vaak wordt er binnen familiebedrijven al heel veel gedaan wat circulair, duurzaam of sociaal genoemd kan worden. Dit zit in het DNA van de familie en het bedrijf. Mijn voelsprieten staan hiervoor open wanneer we teruggaan in het familiegedachtegoed. Ik borduur hier graag op voort en draag zo bij aan je maatschappelijke impact.

Wil je hierover verder praten?

Wil jij ook je familiegedachtegoed relevant houden voor toekomstige generaties? Stuur me dan een bericht via het 'contactformulier'. Bellen of mailen kan natuurlijk ook.